AUGUST 2013
MEMBER FEEDBACK

After a long break from using my QVC points, I have seen your new campaign and newsletters, and appreciate that you have put renewed energy into using my points available. I received a phone call from a very nice young woman, who explained how booking online was going to make things easier to manage my holidays and points.

When my husband, Ray, died suddenly in 2007, I kind of lost interest in booking holidays without him. Thanks the wake up call. So I know my fees for QVC are up to date, but am sure the RCI is not. Please send me an address to find out on line what I owe them. I know I am going to need to be up to date before I attempt any bookings.

I have yet to go through your website carefully to find out what I want to know about an overseas holiday. Can I circumvent that by asking you directly? Thanks for the effort and phone call. It has given me a lease on life for using QVC. I love the analogy with fitness – good job. - Carol Suttner
Thank you for your response and we would like to thank you for your additiona efforts to accommodate our requests based on your excellent service I will deal with you again. - Wessels
Thank you so much for your prompt attention to our concerns. Great attitude professionalism and respect. - Chetty
Thank you for your patience, friendliness and professionalism shown during this booking. - Driscoll
Baie dankie vir die puik en vriendelike diens wat ek ontvang het. - Coetzee
Thank you for your prompt response ou have answered all my questions and I think your service is great. - Hulley
Appreiating your prompt and professional service, keep up the good work. - De Vries
I placed a request for a weekend at a well known holiday resort in the North West Province a few months ago. I dealt with a person by the name of Lerato Gasebone. She was friendly, very efficient and went out of her way to satisfy my request. Lerato was also patient enough to allow me the opportunity to get clearance before accepting the vacation offer. Well done Lerato, well done QVC. Keep up the great service!! :) - Shan Govender
Baie dankie vir jou vriedelikheid en gedult. Dit was aangenaam om deur jou gehelp te word. - Rini en Johan Martins
Dear Felicia, Many thanks for your professional and prompt service. This is an exceptional service and something which you do not com across regularly. People like yourself gives hope and provides for a level of confidence in QVC. You assisted in changing my perception about the value of being a member of QVC. Please keep up the good work. Please share my feedback with your Supervisors and Management. Regards - WJ De Beer
Ons verblyf te Ukuthula Lodge 9 tot 12 Augustus 2013, verwys. Graag wil ek namens Dirk, Ria en myself ons waardering en opregte dank uitspreek vir 'n onvergeetlike naweek verblyf te Ukuthula Lodge Vergun my om etlike Hoogte punte uit te lig wat ons beïndruk het en ons tuis laat voel het op Ukuthula lodge.

Eerstens wil ek graag ons opregte dank en waardering uitspreek teenoor jou Ronél, as Bestuurder van die oord, vir die moeite wat jy gedoen het om ons persoonlik hartlik en vriendelik te verwelkom en ons te nooi vir 'n gesellige koppie koffie en "scones" saam met jou onder die Lapa. Jou innige belangstelling gepaard met entoesiasme in elke lid, was aansteeklik en het mens sommer tuis laat voel. Baie dankie ook dat jy erkenning gegee het aan elke vrou op vrouedag op 'n besonderse manier om ook aan elke vrou 'n geskenkie te oorhandig met 'n pragtige bewoorde kaartjie. Jou omgee is noemenswaardig Dit is nou waarlik diens uit die boonste rakke wat nie meer ondervind word by baie vooraanstaande oorde en/of "Lodges" nie.

Dan wil ek ook graag ons innige dank en waardering uitspreek teenoor die volgende personeel; Baie dankie aan die wag by die hek wat ons hartlik verwelkom het en Ria 'n geseënde Vrouedag toegewens het Baie dankie aan Yolandie en Mariska by Ontvangs, wat ons hartlik en vriendelik, dog baie professioneel ontvang het. Hulle het ons gehelp om al die nodige vorms in te vul en alles wat ons moes weet baie mooi aan ons verduidelik. Die diens was onverbeterlik. Twee dames van onskatbare waarde, wat omgee en die "Lodge" se belange asook die van die lede op die hart dra.

Dit is ook baie duidelik dat Leon, Ontspannings en Vermaak Bestuurder, omgee vir die behoefte van elke lid. Hy gaan uit sy pad om almal tevrede te stel en dra die belange van die elke lid op die hart en verseker dat almal geakkommodeer word binne die reëls van die Lodge sonder om iemand aanstoot te gee. Leon se passie en toegewydheid is aansteeklik in die sin dat hy instaan vir personeel te korte soos die Kroegman en dan die leiding self oorneem en seker maak dat daar aan die behoeftes van elke lid voldoen word. Leon lewer 'n onverbeterlike diens aan die "Lodge" en die lede.

Ronél / Leon die agtergrond musiek wat onder die Lapas, eet vertrek en ontvangs gespeel word, is van die hoogste gehalte en dek so 'n wye spektrum, dat almal se smaak erken word. "Dit sit die sap terug in die appel". Ai !! dit skep 'n rustigheid wat mens sommer laat ontspan daar onder die Lapas in die tuin. Beslis het ons ook nie honger gely nie. Die kos wat bedien was, was heerlik en van hoë gehalte. Chrisjan in beheer het seker gemaak ons word bederf. Selfs die etes wat ons onder die lapas voor ons kamers in die tuin geniet het, was nie vir Chrisjan 'n probleem nie. Aan Chrisjan, baie dankie vir die flinke diens en wat die etes 'n onvergeetlike deel van ons verblyf gemaak het.

Al het ons net onder die Lapas gaan sit om na die musiek te luister en die tuin te geniet, was die personeel van die kroeg daar om ons te bederf met drankies of koeldrank en die kombuis personeel met watertand lekkernye. Mens kan nie vir groter bederf vra nie.

Die kamer diens was ook onberispelik deur Salomie gedoen. Die kamer was altyd pragtig skoon gehou en 'n plesier om daar in te bly. Die ketel met koffie, melk, suiker en koppies was 'n wenner as ons dalk laat aand gou 'n koffietjie wou drink of baie vroeg oggend. Ronel, jy het niks ontsien om die vakansie af te rond nie en ook so 'n bietjie te bederf nie.

Ronél, maar ek moet ook sê dat 'n Oord of 'n "Lodge" kan net so goed en suksesvol wees as daar toegewyde personeel is soos jy aan Bestuur en opleiding gee met toewyding en erkenning. Dan ook die voorbeeld stel soos wat jy pragtig doen.

Die pilare waarop 'n suksesvolle Oord of "Lodge" rus is sy toegewyde personeel Die netheid en opgradering van die kamers, die algehele netheid van die geboue, die netheid van die perseel, nêrens lê daar 'n papiertjie of 'n blaartjie rond nie. Die tuine is netjies en dit is net een groot plesier om by Ukuthula Lodge in te ry. Dus moet ons ook dankie sê aan Koos, Onderhouds Bestuurder vir sy bydrae.

Ronél, baie dankie ook vir die dankie epos met die pragtige boodskap aan ons, nadat ons by julle weg is. Ek vra nederig om verskoning dat ek nou eers antwoord, maar Ria is in die Hospitaal opgeneem met erge blaas probleme. Dus gaan dit bietjie rof alleen.

Ronél, nogmaals baie dankie vir die onvoorwaardelike diens wat jy ongevraagd gelewer het. Mag goedheid en guns jou en Leon, asook jou personeel se deel wees My bede is dat die keur Seën van die Here Jou, Leon en personeel, vooruit sal gaan, maar ook julle agter-hoede sal dek.

Ek kan bogenoemde Seën met vrymoedigheid uit my hart uitspreek, na aanleiding van die woorde by die ingang op die naam bord. Ek haal aan : We walk by faith and not by sight. Pragtige woorde. Vriendelike Groete - Frans Olivier
We'll tell you why it is a joy for us to belong to the QVC club… When I won a week of timeshare when QVC was established, I bought an adjoining week at that time. Since then my husband and I used every opportunity to enjoy and share the best holidays anywhere in the world. Although we couldn't use the timeshare, we managed to exchange this week for units. We bought more units, and this opened a whole new world to us. We believe that we have maximised our units to their full potential and, today we have a collection of wonderful holiday memories and experiences.

We have exchanged for overseas holidays ourselves. We have given holidays as wedding presents to our son and two nephews. What better way to culminate a beautiful celebration of a union than a lovely honeymoon at a special place? One spent time in Hawaii, one in the Black Forest in Germany and one at a Tree Lodge in Zimbabwe. Making these holidays happen for our loved ones was the most rewarding exercise for us. Now we are retired and we spend a mid-week, once a month if we can, out of season at some or other resort. We are currently at Mount Amanzi for a short break. We are the envy of the residents here in our retirement complex. We have our favourite places to go to, of course, but we try out new places nearly every month or so. What makes this possible is the fact that our local exchanges are covered by our levies and we don't have to pay extra for each holiday we book. As pensioners, we are no longer financially able to book overseas holidays, but local is great!

I am 71 and my husband is 75 and we have been members almost as long as QVC has been going. Perhaps we are the oldest, longest membership people in the Club!

We could book online, but as we live on Atterbury Road, it is just a hop and a skip to the offices and we LOVE sitting with a live person and finding places to go. Usually we book six months in advance. We love the Club and feel that at our age, we are as "fit" as we can get. Thanks QVC - it is a great club to belong to. - Margie and Terry Martins
Dear Natalie. Thanks a lot for your prompt and professional service. It was an honour to make a reservation through you. We hereby acknowledge the reservation. Yours sincerely - Wilma Jobse